13.03.2018

NATURALNE MYDŁA

Na wiosennej edycji Ręki Dzieła Fest w kinie Nowe Horyzonty można między innymi znaleźć moje stoisko z mydełkami. Nazwałam je tymczasowo "Mydełka Szarakowo". Jak doszło do tego, że zaczęłam produkować mydła, które z malarstwem mają chyba daleko po drodze?
Po pierwsze kolosalny wpływ miał na to mój styl życia, poglądy, zmiany. Przestałam jeść mięso i nabiał, zrezygnowałam prawie z całej chemii w swoim domu, zaczęłam praktykować jogę i więcej czasu skupiać się na swojej duszy. Wszystko to małymi krokami, bez zadęcia i stresu - bardziej z ciekawości, odkrywania zdrowia. Idąc taką drogą zaczynasz szukać coraz więcej informacji, wdrażać się w temat. Wszystko co smarujemy/myjemy/wklepujemy w skórę dostaje się również do naszego wnętrza. Co za tym idzie - w klasycznych kosmetykach wszelkie sztuczne chemiczne dodatki malutkimi kroczkami działają niekorzystnie na organizm. Jak się okazuje, można i da się ograniczyć do minimum chemię w naszej codziennej toalecie, zaczynając od mycia. 
Tak więc zaczęłam tworzyć mydełka. Kupuję bazę mydlaną bez SLS, bez parabenów i wszelkich sztucznych dodatków. Jest bezwonna i przeźroczysta lub biała, więc wyrabiając mydełka, postanowiłam dodawać do niej produkty, które dodatkowo i przede wszystkim naturalnie, zadbają o skórę. Są więc peelingujące mydła z kawą, mydła nagietkowe, z czerwoną glinką, owsiane czy spirulinowe i zieloną herbatą. Wszystkie wzbogacone ulubionymi naturalnymi olejkami eterycznymi.

O mydłach i życiu już niebawem napiszę więcej, tymczasem wrzucam kilka zdjęć mydełek i zapraszam na zakupy do kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu 17 i 18 marca w godz. 12-20! 







1 komentarz:

  1. Did you hear there's a 12 word phrase you can tell your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive appeal for you deep within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, admire and care for you with his entire heart...

    =====> 12 Words That Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will make him try better than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    In fact, fueling this influential impulse is absolutely essential to getting the best ever relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly notice him open his heart and soul to you in a way he's never experienced before and he will see you as the one and only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń