15.08.2012

Szarakowo w MOHAIR

Od jutra kilka sztuk z Szarakowa będzie widniało jako artystyczna ekspozycja w salonie MOHAIR we Wrocławiu:) Przyniosłam tam zestaw najbardziej wymalowanych ubrań i zostawiłam finalnie osiem: cztery koszulki i cztery tuniki:)
Salon jest wyjątkowy, niby fryzjer ale z takim jajem, że przy okazji zostanę zapewne ich klientką:) Pasaż Pokoyhow to zresztą jedno z moich najbardziej lubianych miejsc we Wro (ze względu na klub Szajba;)), no a mieszący się w tych klimatycznych, odremontowanych kamiennicach MOHAIR to miejsce, gdzie sztukę czuje się w głowie.
Poniżej zdjęcia trzech koszulek, które można znaleźć w MOHAIR. Oprócz nich znajdziecie jeszcze jedną z serii "Łamańców" z fikuśnym pajacem oraz tuniki: SARNINA, OKLAK, KOLCE i WAŻKA.
W tym tygodniu zaczęłam kolekcję MENską i mam nadzieję, że w MOHAIR znajdzie się dla nich również miejsce:)
Polecam gorąco i MOHAIR i moje szarakowe ubrania tam:)

SZARAKOWA ŁÓDŹ POWIETRZNA / szara koszulka bawełniana / rozmiar S-L

WŁASNA GWIAZDA / koszulka bawełniana / rozmiar S-L

KOCHASIE 2 / pomarańczowa koszulka bawełniana / rozmiar uniwersalny

MOHAIR
ul. Św. Antoniego 2/4 / Wrocław
pasaż POKOYHOF
brama C, 3 piętro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz