2.06.2013

TUWIM czyli Wrzuć Szczęściarza do Wody a Wypłynie z Rybą w Zębach

Projekt visualno-poetycki. Po pełnej wzruszeń i pozytywnych wspomnień pracach przy spektaklu "Biedronka Darka" we wrocławskiej Animie, pomyślałam, że super byłoby z dzieciakami zrobić tym razem coś poetyckiego połączonego z niesztampową scenografią. Trach ciach i pomysł zasiał ziarenko, zktórego wykiełkował projekt z wierszami Tuwima.
Wybraliśmy podczas castingu piętnastkę totalnie różnych, ciekawych dzieci, które co poniedziałek przychodziły na warsztaty (scenograficzne i teatralne).
Reżyserię oddałam Martynie Majewskiej, która rewelacyjnie wyszlifowała i przygotowała spektakl, pomimo, że spotkań i prób było zdecydowanie za mało:)
Ja zajęłam się kostiumami, scengrafią oraz wizualizacjami. Co jak co, ale kostiumy naturalnie były malowane, w stylu Szarakowa! Myślę, że niektóre projekty można by było wtoczyć do oferty:P
Scenografia to przede wszystkim materiały recyklingowe: kartony, opony, nakrętki, kapsle, gazety etc..
Na warsztatach przygotowaliśmy kartonowego Tuwima i jego Psa, który notorycznie się rozwalał, odpadały z niego nakrętki, ale dzięki temu żył i bawił się z nami!:D:D:D
Dzieci dawały nam w kość nie raz, jednak jak wspomina się całą pracę, to zawsze łezka wzruszenia się w oku pojawia i mam nadzieję, że jeszcze przy niejednym projekcie się spotkamy..

Poniżej fotorelacja z premiery. Spektakl gramy jeszcze 16 czerwca, więc wszystkich gorąco zapraszam.

reżyseria: Martyna Majewska
scenografia / kostiumy / wizualizacje: Anna Jur
muzyka: Dawid Zając



















 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz