5.01.2013

GRUDNIOWE PRODUKCJE

Przed świętami był ruch w Szarakowie:)
Fajnie, bo uruchomiłam maszynę, trochę więcej poszyłam i nabiłam głowę nowymi pomysłami na 2013... Mam w planach organizacyjnych bardzo fajne rękodzielnicze wydarzenie we Wrocławiu, jednak na razie nie upubliczniam:)
Postanowiłam tez zająć się częściej blogiem i swoimi ubraniami, więc teraz częściej będziecie mogli poczytać o moich "przygodach" i przemyśleniach: Szarakowo Story:) Wprawdzie więcej tam będzie moich ZAPISEK, niż opowieści, jednak to część mnie - taka twórczość abstrakcyjna.


ZAPISKA:
parkingi mrugają czerwonymi światełkami
odmierzają rytm zważonego serca
po uśmiechu blednie cera
euforia leży w śpiączce.
zebrały ochłapy żyły naprężone nadziejami
by zjechać na saniach
goniąc białego jeża.
pierwszy krzyk usłyszeć ponownie
pierwsze krwiste klepnięcie
znaleźć kija
wyprostować garb ślepoty
i wymasować naiwne ramiona
po zerwanych skrzydłach.
zatrzymać i uruchomić wszystkie alarmy.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz