27.06.2013

NO, POGODI - Ну, погоди!

Niewiele w Szarakowie jest ubrań z napisami, no i nadszedł czas aby to nadrobić :)))
Kto oglądał "Wilka i Zająca" wie dobrze co napis znaczy, a że lubię cyrylicę, naniosłam go w oryginale ;)
Dodatkowo bardzo podniecam się swoją nową saszetką, którą zrobiła mi koleżanka, Marzena Deryło. Szyje cuda ze skóry, torby, paski do gitar, saszetki.... Ta z lampartem jest robiona z myślą o mnie, co jeszcze bardziej mi się podoba i jara, że mam tylko taką ja:D
Polecam bardzo jej funpage na FB: www.facebook.com/3mForYou

Teraz lecę na koncert do Kredensu, gdzie grają Neony + Naczynia Połączone (czyli rock'n'roll akustycznie z instrumentami dętymi) oraz Lollipops, znajomi z Olsztyna:)





2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem Twojej osoby ,jestes tak utalentowana!!!
    obrazy i koszulki są przepiękne!
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń