16.08.2013

1979 - OGRÓD

Ogród. Kawałek przestrzeni koło domu, dzięki której można zrestartować się i poprzebywać trochę wśród natury...
Kilka dni temu pojechaliśmy z Dawidem do mojego rodzinnego domu do Głogowa. Rodzice pojechali na Łotwę i Białoruś, skąd pochodzi mój nieżyjący dziadek, ojciec mamy. Babcia została sama w domu, a więc zawitaliśmy w głogowskich progach. Dla nas w ramach odpoczynku, dla rodziców w ramach pewnego rodzaju opieki nad babcią, dla babci w ramach odwiedzin. Dawid grał, pisał, komponował. Ja malowałam, szyłam i kurowałam się z obrzydliwego przeziębienia.

W ciągu tych kilku dni przeszło mi przez głowę tysiące wspomnień z Głogowa, to jak na ogródku biegałam z pluszowym pieskiem na pasku (bo nie miałam żywego a pragnęłam, a nie mogłam mieć), a to jak mieliśmy kury i wyciągałam im glisty z ziemi i zanosiłam do kurnika, albo jak na dziesięciolecie ślubu rodziców zjechała się cała rodzina z Zielonej Góry i przyszła ta z Głogowa i tańcowaliśmy (my dzieci też!) do późnej nocy robiąc "węża" po ogrodzie, no i wreszcie jak byłam nastolatką ze swoimi tajemnicami i wewnętrznym malarskim kosmosem, kiedy to wszystko się w tym domu zaczęło, moje malowanie, moje rozmyślania, moje pisanie do szuflady...

Mało piszę na blogu, postaram się trochę nadrobić. Ale wszystko w duchu modowym :) Szyłam i malowałam od "małego", więc i w tym blogu będzie to temat nr 1:)

Pod spodem koszulka 1979 - moja magiczna data, kiedy przyszłam na świat:) Od razu zaznaczam, że wiek 34 latki jest piękny i dopiero rozkwita mi życie!
Dodatkowo kilka zdjęć (komórkowa jakość) z dzisiejszych cudownych chwil z Dawidem na hamaku. Przypomniałam sobie wtedy ile mam jeszcze rzeczy do zrobienia, zresetowałam umysł i powzięłam kilka nowych postanowień;)

KOSZULKA 1979 TO WZÓR. MOŻNA ZAMAWIAĆ TAKĄ Z WŁASNĄ LICZBĄ.

koszulka - SZARAKOWO
spodenki - no name
buty - Keds (www.panpablo.pl)

foto: Dawid








3 komentarze:

  1. koszulka z przekazem, to lubię!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):) kochana wspomnienia pielęgnuj jak tylko możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zamierzam!!! Mam nadzieję, ze kolejny post dotyczący Głogowa będzie z moimi ukochanymi babeczkami! <3 forever!!!

    OdpowiedzUsuń