5.04.2014

KURT

Miałam przygotowanego innego posta. Coś o 20 rocznicy śmierci Kurta, wspomnieniach z ogólniaka i płytach Nirvany.. Skrócę to - ta muzyka to trafiony strzał w moje serce, nadal działa, jednak daleko mi do utożsamiania się dosłownego z tekstem, z naturą Kurta. Staram się bardzo usilnie widzieć wszędzie nadal coś dobrego i "do przodu".
Koszulka z Kurtem jednak dochodzi do zestawu moich ulubionych. Lubię to zdjęcie i w sumie to moja pierwsza koszulka "muzyczna":)

Wracając do codzienności, zapraszam mocno na godz. 12 do kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. O tej godzinie odbędzie się wernisaż wystawy malarskiej w ramach 2 edycji Ręki Dzieła Fest. Prezentuję tam cztery świeżutkie moje prace z Szarakami, a oprócz tego znajedą się rewelacyjne obrazy jeszcze trzech artystów wrocławskich: Lenki Kubicy, Roberta Romanowicza i Pauliny Korbaczyńskiej. Wernisaż będzie na 2 piętrze, a na parterze (również od godz. 12) pojawią się stoiska z wrocławskim rękodziełem:)
Dodam, że od godz. 13 prowadzę zapisy na darmowe warsztaty rękodzielnicze, które odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku (od 7 do 11 kwietnia). Jednym słowem: ZAPRASZAM:)!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz