11.09.2014

TRISKELION

Dziś czas na moją stylizację z Wyprawy do Ozorowic pod Wrocławiem:)
Triskelion to potrójna spirala, którą namalowałam na granatowej bluzce, na białym kole i w formie pozwijanych Szaraków. Do tego trzy pasy w kolorach błękitu, bieli i czerwieni. Co ciekawe, sam motyw i kolory pasów dobrałam przypadkowo, formę triskelionu szkicowałam w notesie nawet nie wiedząc, że to w ogóle coś znaczy...
"... (Triskelion) Reprezentuje wieczny cykl życia, potrójny aspekt kobiecy, trzy etapy życia (młodość, dorosłość i starość), trzy formy świata materialnego obecne w każdym przedmiocie: ląd, morze i niebo. Przez wielu astrologów używany jest również jako symbol słońca..."

Bluzka zestawiona jest z szarą spódniczką i pomarańczowym spodzie, oczywiście dłuższym, jak to moje formy spódniczek tej jesieni:) Kilka sztuk spódniczek szyję do butiku Mobo, pod koniec września zaprezentuję cały repertuar, który będzie można na miejscu tam przymierzyć i nabyć;)

Foto: Kama Dżereżun Art Photography
Biżuteria: Sutasz by Ginger
Bluzka TRISKELION, cena: 130zł







SZCZEGÓŁY:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz