6.02.2015

KARAKAL - RYŚ STEPOWY

Na wiosnę pojawi się kilka nowych serii w Szarakowie. Pierwszą z nich są KOTY DRAPIEŻNE. Wprawdzie malowałam już Lajona, Tajgera czy Panterę, jednak teraz temat zgłębiłam i odkryłam wiele fantastycznych kotów, które chcę umieścić na ubraniach. Seria ta będzie malowana na koszulkach z dzianiny, o trochę innych krojach niż dotychczas. Kroje te, podzielone na rozmiarówkę znajdą się niebawem w zakładce Kroje na tej stronie. Myślę, że to ułatwi wybór przy zamawianiu:)
Naturalnie malowany motyw może znaleźć się na koszulce w wersji męskiej.

Karakal /Caracal/ to pierwszy drapieżny kot, właściwie Ryś Stepowy, który mnie urzekł. Nazwa wywodzi się od tureckiego słowa "karakulak" czyli czarne ucho. Kocura tego można oswoić, a do rysiów zaliczany jest chyba głównie przez pędzelkowate zakończenie uszu.
Koszulka, jak wcześniej wspomniałam, uszyta jest z mięciutkiej dzianiny w kolorze stalowym. Rękawki długie, szerokie, zakończenie dołu lekko półokrągłe, dekolt luźny, półokrągły.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz