11.09.2015

NEONY

O tym zespole mogłabym napisać już powoli jakąś książkę :P Najważniejszy fakt, że założył go, pisze i śpiewa mój facet. Kolejne to takie, że przez ponad rok promowałam ich pierwszą płytę, jeździłam w trasy, no i kawał serca dałam Neonom :) I to nie tylko przez to, że jest mi bliski przez Dawida, ale przede wszystkim że uwielbiam ich piosenki! 
Jakiś czas temu wykonałam na zlecenie koszulkę z Kubą i Happysadem, potem z zespołem Lemon, a teraz nadszedł czas na Neony:))) Dwie koszulki zamówiła sobie para fanów, jedna męska, klasyczna a druga damska na ramiączkach. Malunki wykonałam trochę klimacie komiksowym. Nieszczególnie lubię malować twarze, a w takich miniaturkach to na prawdę kawał wypocin, ale mam nadzieję, że efektownie będą się nosiły! Nikt takich nie ma, to prototypy:D
Przy okazji bardzo gorąco zapraszam dziś na Dworzec Świebodzki, chłopaki grają dziś krótki koncert, a niebawem ruszają w trasę promującą ich drugi krążek "Uniform". Na trasie znajdzie się również Wrocław (bodajże w listopadzie), jednak jak ktoś chce już usłyszeć kilka numerów z nowej płyty i zrobić sobie przedsmak koncertowych wrażeń to dziś na Świebodzkim w ramach Targów Kultury! Do zobaczenia!
A! Mam założonego snapa :D skusiłam się :D więc czasem coś tak wrzucę, a że dziś uszyłam sobie swoją pierwszą koszulę to pewnie będę w niej paradować :P użytkowinik: aniaszarakowo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz