8.10.2013

POLSKI LAS cz.I - JESIEŃ 2013

Przez cały październik, co tydzień, prezentować będę Wam nowe wzory, nowe pomysły w Szarakowie.
We wszystkie prezentowane tu nowości stacjonarnie będzie można zaopatrzyć się w butiku MOBO we Wrocławiu.

A teraz kilka słów o lesie... Wychowywałam się i mieszkałam w Głogowie, dolnośląskim miasteczku, gdzie znajduje się Zamek Książąt Piastowkich i różowy most. Pół Głogowa zawsze na wakacje wyjeżdzało nad niedaleko położone Jezioro Sławskie, a ja z rodziną dokładniej do Lubiatowa. Już jadąc tam, kiedy zaczynał się zapach szyszek i wilgotnej kory, czułam przyjemny dreszczyk a rozciągnięte nozdrza chłonęły ile mogły. Tam budowałam domku z gałązek, zbierałam jagody, śpiewałam pod nosem do słońca, słuchałam szumu drzew i snułam setki marzeń..
W moim lesie z dzieciństwa nie spotkałam nigdy dzikiej zwierzyny, jednak moja wyobraźnia pisała wiele opowieści, w niejednej pojawiał się wilk, biały jeleń albo sowa...
Te jesienne wzory, zainspirowane moimi dziecinnymi wakacjami w lasach, to głównie zwierzyna, jednak za tydzień zaproponuję coś więcej leśnego;)
Codziennie też każdy ze wzorów pojawi się na blogu w większych szczegółach, czyli więcej zdjęć, opisy wymiarów każdej bluzy i krój.

Zjęcia poniżej wykonane zostały podczas spaceru po lesie nieopodal Wrocławia, pełnym małych żabek i żołędzi.
Pierwsza część kolekcji to BIAŁY JELEŃ, SARNA, WILK, SOWA i BIELIK 

Zapraszam gorąco do MOBO, ul. Pomorska 39 we Wrocławiu.
Inne zamówienia: aniajur.szarak@gmail.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz