11.11.2014

MUNDUROWE 1

Zainspirowana mundurami zaprojektowałam kilka wzorów. Pierwszy zrealizowałam na tunice dla mamy, z rękawkami zakończonymi materiałem folkowym.
Jest coś poetyckiego dla mnie w dawnych mundurach. Może dlatego, że jak czytam tylko o tym w książkach, oglądam film lub ryciny to dawne stroje wydają mi się bardziej teatralne niż fakt, że kiedyś w realu pan w to odziany walczył lub dowodził na wojnie...
No cóż, osobiście wyznaję zasadę, żeby historię szanować, ale nie żyć nią w dniu obecnym. Współczuję ludziom, którzy frustrują się historią, ciągle ją rozpamiętują, nie wybaczają i skupiają się na negatywnych aspektach przeszłości. Przecież tyle tez dobrego się wydarzyło! Chociażby to, że nasz kraj dziś świętuje odzyskanie niepodległości:) To tak w kontekście militarno-politycznym, a według mnie powinno się codziennie świętować COŚ. Czy nasze własne małe światy wtedy nie byłyby o wiele piękniejsze?;)
A ja świętuje dziś swoje nowe pomysły Szarakowo! O!:)))







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz