10.11.2014

Fajne blo/vlogerki w Szarakowo: RADZKA i MONATFASHION

Dawno nie pokazywałam stylizacji w ubraniach Szarakowo. Przypomniałam sobie dziś, przeglądając swój Instagram SZARAKOWO, że kilka jestem w stanie odnaleźć, zatem dzielę się z Wami:)
Stylizację Radzkiej pokazywałam już kiedyś, jednak tak mnie zauroczyło zestawienie bluzeczki z chrząszczem i tej spódniczki , że z sentymentem pokazuję ją ponownie. Radzka ma bladoróżową bluzkę z chrząszczem PONUREK SCHNEIDERA, która znajdowała się w specjalnej kolekcji "Chrząszcze Chronione" w Mobo (ul. Pomorska 39, Wrocław).
Poza tym, bardzo polecam vlog Radzkiej. Jest to niesamowicie serdeczna i, co uwielbiam, wiecznie uśmiechnięta vlogerka. Naturalnie i prosto opowiada o modzie i różnych ciekawostkach kulturalnych. Z przyjemnością oglądam odcinki jej VLOGA;)

Drugą stylizacją jest moja przeurocza Klinetka o nicku Monatfashion. Jej buldożek Frodo jest bohaterem koszulki i ciepłej bluzy:) Monatfashion zdecydowanie uwielbia ubrania i gadżety z obrazami buldożków, więc moje ubrania, z tego co widzę, trafiły w serce;)
Bardzo się cieszę i wielbicielom buldożków (i nie tylko) polecam jej BLOGA i INSTAGRAM










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz