16.05.2013

NIEBIAŃSKIE PODRÓŻE

Przyznam się, że moimi ulubionymi produkcjami są Szaraki i ich tajemnicze tła:) Uwielbiam zwierzęta, grafiki, jednak te z Szarakami to każdorazowo piekne podróże w kolorach...

Dziś zabieram się za malowanie obrazu, który będzie prezentem komunijnym. Tematem jest Życie, czyli labirynty szczęść i bolesnych zaskoczeń. Pomyślałam, że dla młodego chłopca taki obraz może być kolorystycznym towarzyszem, który przypomni mu, że w trudnych chwilach zawsze można pójść paroma ścieżkami, a na każdej z nich czeka nas coś nowego. 

Poniżej Niebiańskie Podróże:)




2 komentarze:

  1. Po nieudanej próbie strzelania z pędzla przez sitko na koszulkę... wpadłam do Internetu i zawiało mnie aż tutaj:)
    Podziwiam, w zachwyt wpadam, pozdrawiam i spadam.
    PS
    Mam wrażenie, że natknęłam się na Pani prace we wrocławskim Heliosie. Są niesamowite. Szaraki to nic innego, jak senne marzenia przeniesione w real.

    OdpowiedzUsuń