14.05.2015

MEDIOLAN Cz.I - JELONEK ROGACZ W RÓŻACH

Kilkudniowa wizyta w Mediolanie wystarczyła, żeby zakochać się w tym mieście:) Słońce, cudowna architektura, pozytywni Włosi, nocne życie, park centralny, zabytki, nocne życie rozrywkowe, butiki z największymi markami modowymi, a przede wszystkim wspaniałe babskie towarzystwo - to był mój świat przez ostatnich kilka dni:)))
W pierwszy dzień zwiedziłyśmy katedrę Duomo, obejrzałyśmy Ostatnią Wieczerzę Leonardo Da Vinci, obracałyśmy się na pięcie na jajach byka turyńskiego w Gallerii Vittorio Emanuele II (piękne butiki!), leniuchowałyśmy z piwkiem w parku Sempione, spacerowałyśmy po dziedzińcu Zamku Sforzesco (Sforzów) i siedziałyśmy po Łukiem Pokoju. Było intensywnie ale była i nagroda w postaci włoskiego spagetti nad kanałem w naszej dzielnicy, gdzie nocne życie tętniło na całego:)

W mojej pierwszej stylizacji nie mogło zabraknąć złotej spódniczki, którą uszyłam jakiś czas temu, a w klimaty mediolańskie wpisała się idealnie:) Do niej biała bluzeczka z czarnymi lamówkami i malowanym Jelonkiem Rogaczem z różami. Kilka obrazków z tego dnia poniżej.
Bluzeczkę z Rogaczem W Różach naturalnie można zamawiać w takiej wersji jak u mnie na zdjęciach lub na innym kolorze czy kroju:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz