12.09.2012

SZARAKI NA LUDZIACH: Nikki Setnik

Nikki - Nikita:) Poznałyśmy się w busie zespołu Neony w drodze na koncert w Mysłowicach, gdzie Neony występowali przed Czesław Śpiewa. Było to ponad rok temu, a mam wrażenie jakby kilka lat upłynęło. Nie opiszę szczegółowo tutaj całej akcji, jak odbieraliśmy ją na stacji benzynowej i jakie okoliczności temu służyły, bo wiele osób spłonęłoby rumieńcem a inne bardzo by się zdenerwowały:) Pomimo sporej różnicy wiekowej między nami, od razu mi się spodobała - ładna, cięty język, oryginalny pomysł na swoje życie.
Nikki to młoda osóbka, której największą pasją jest fotografia i jeżdżenie w trasy koncertowe. Zwłaszcza z zespołem Zakopower i Hurt:) Przypłaciła to wieloma zaległościami w szkole, zapewne niejedną kłótnią z rodzicami, ale postawiła na swoim. Od niedawna nawet zaczęła organizować koncerty i imprezy kulturalne. Ostatnia, "Fest Rockowy w Wiśle", gdzie gwiazdami była silna reprezentacja Wrocławia (Dust Blow, Neony, Hurt), wypadła bardzo pozytywnie:)
Nikki zakupiła klasyk - białą koszulkę z latającymi Szarakami. Bardzo się cieszę, bo chciałabym żeby te Szaraczki były jej dobrymi wróżkami w życiu.



Ja z Nikki:


Finał Festu Rockowego w Wiśle. Na finałowym songu "Załoga G" Hurtu, cała organizacja imprezy oraz członkowie innych kapel wbiegli na scenę, aby razem skakać i śpiewać:) 

fot: Marcin Power Peła


Wyjazd do Wisły był bardzo udany:) Dla mnie, która od paru lat nie uraczyła wakacyjnego odpoczynku lub dalszego wyjazdu, były to wzruszające momenty i chwile oddechu. Uświadomiło mi to, jak bardzo muszę czasem wyluzować w życiu i uciec w takie urocze miejsca.

1 komentarz:

  1. Wisła koks, jestem tam średnio raz w miesiącu :) ale, że jest tam wydarzenie związane w rockiem to nie wiedziałam, ile to się jeszcze człowiek uczy... muszę to nadrobić w przyszłym roku ;>

    OdpowiedzUsuń