4.09.2012

SZARAKI NA LUDZIACH: Suzie i Planeta

Troszkę wspomnień:)
Suzie vel Ola Kwiatek, grająca w zespole DIGIT ALL LOVE, skrzypaczka bardzo zdolna, była jedną z pierwszych szczęśliwych posiadaczek tunik z Szarakowa. Przyjechała przymierzyć Koniosła a zdecydowała się na Królika Trojańskiego. Nie ukrywam, że cichutko liczyłam, że Królik jednak u mnie zostanie, bo był jednym z moich faworytów i sama chciałam go nosić, ale stało się i teraz Suzie pociska w Króliku a ja w Koniośle (którego kocham mocno mocno:)).

Drugą gwiazdą dzisiejszego posta jest Kapitan Planeta czyli Andrzej Strzemżalski, wokalista zespołu LOV. Pod koniec lipca poszłam do Planety i Kapłona na urodziny i wręczyłam im "vouchery" na koszulki. Choć miałam zarys CO im przyrządzić, a miały być to koszulki tylko z akcentem, motywem szarakowym, to jakoś przy produkcji się wkręciłam i "planetowa" koszulka stała się dla mnie kosmiczną przygodą. Zdarza się coraz częściej, że własna twórczość staje się dla mnie samej odkryciem:)

Z pozdrowieniami dla Suzie i Planety!

KRÓLIK TROJAŃSKI - własność: Suzie

PLANETY - własność: Kapitan Planeta

2 komentarze: