26.04.2013

DALMATYŃCZYK AFERA

Czworonożni przyjaciele. Są członkami naszych rodzin, radością, obowiązkiem.. Żyją niestety krócej, jednak zawsze pozostają w sercach swoich właścicieli. 

Ja jestem bardziej kociarą, choć przywiązałam się kiedyś do pewnej labradorki. Imię jej Tola i zawsze bardzo wysoko skakała kiedy widziała jak nadchodzę:) To był jedyny pies, którego chyba się nie bałam. Nawet z nią spałam, więc z mojej strony było to szczyt zaufania do psa. Toli już nie widuję, ale telepatycznie w tym momencie mocno ją klepię i drapię:) Była boska i te momenty wspólnych spacerów, aportowania i odpoczynków będę trzymać w sercu zawsze :)

Poniżej koszulka dla Pani Basi z jej ukochaną sunią Aferą, która podobno niedawno odeszła... Bardzo mi miło, że mogłam ją uwiecznić na koszulce.
Krój koszulki ze ściętymi rękawkami, dekoltem w serek, barwiona na czarno z białymi nitkami.

AFERA:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz