18.07.2013

SZYNSZYL - Futro: Noś Inaczej!

Kolekcja "Futro: Noś Inaczej!" to kilka tunik stworzonych na pokaz Szarakowa podczas 2 edycji Wroclove Fashion Wake. Wybrałam kilka zwierząt, które muszą zginąć aby piękne bogate Panie mogły wystroić się w ich futro. Ja mówię temu zdecydowane NIE, pokazując jak urocze są te zwierzęta w naturze i wybieram sztuczne futra.

Dziś prezentacja Szynszyla, jednego z najbardziej popularnych zwierzątek hodowanych i uśmiercanych dziesiątkami aby powstało jedno odzienie...

Kilka tunik jeszcze powstanie, tymczasem można jeszcze kupić cztery ostatnie sztuki w butiku MOBO we Wrocławiu. Zaznaczam, że jest to kolekcja limitowana!

MOBO
ul. Pomorska 39
Wrocław




 

4 komentarze:

  1. rewelacyjny pomysł i świetna interpretacja problemu noszenia futra! zwłaszcza na tle niedawnych afer. Bardzo mi się podoba, a i wykonana jest pięknie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Da się kupić taką tunikę gdzieś w internecie? Baardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ubrania są produkowane na zamówienie:) ZApraszam do zakładki "Jak Kupować" na tej stronie oraz zakładki "Kroje i Ceny":)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znalazłam gadżety z szynszylami w sklepie www.uszynszyla.cupsell.pl - może nie takie ręcznie malowane, ale to zawsze lepsze futro niż prawdziwe! Piękny malunek i piękne zwierzęta. ;)

    OdpowiedzUsuń