12.07.2013

LAJON na plaży

Witam wszystkich po ponad tygodniowej przerwie!

Kilka dni wolnych minęło jak błyskawica.. Zaczęło się od wyjazdu na Openera, cztery dni koncertowe wypełnione były muzyką, śmiechem, piwem na słońcu oraz nowymi ludźmi. Zamieszkaliśmy, tak jak w zeszłym roku, w gospodarstwie Pani Halinki, umieszczonym niedaleko Babich Dołów, a na plaże schodziliśmy dziko po skarpie. Kiedy większość już wyjechała, zrobiło się pusto ale jednocześnie wtedy można było bardziej intymnie korzystać z plaży, wyciszyć się i patrzeć godzinami w wodę.
Na wyjazd zabrałam naturalnie kilka swoich Szarakowych produkcji:) Zaczynam od prezentacji Lajona, w którym spacerowałam na plaży. Jest to tunika-koszulka z bardzo wyciętymi rękawkami, luźna, rozmiar oversize (szerokość 60cmxok.80cm). Rewelacyjna do noszenia solo, ze spodenkami, do legginsów, z paskiem, bez i jeszcze jak dusza zapragnie;)
Wycięte rękawki sięgają prawie do pasa, dzięki czemu widać boki stanika (można ubrać koronkowy, gładki lub w kontrastowym kolorze).

Lajon przykuwał uwagę już z daleka, a nie ukrywam, że to mój ulubiony motyw (sama jestem spod znaku Lwa) :D
Zapraszam do zamawiania;)




 

2 komentarze:

  1. wow świetna jest , mam pytanie jakimi farbami malujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Maluję farbami do tkanin - różnymi, kupuję w klepach dla plastyków.

    OdpowiedzUsuń