2.01.2014

SZARAKI W KREMIE

Kremowa bluzeczka z Szarakami i latającymi trójkącikami. Prosta, z granatowym ściągczem na dole.
Chciałam dopisac jeszcze dwa słowa o planach na 2014, ale tak sporo bardzo do siebie różych rzecyz mi się zebrało, żę zrobiłby nam się haos:) Przede wszystkim styczeń będzie jeszcze bluzowy. Bluzowy na różne sposoby, więc polecam śledzić, bo sporo znajdzie się do kupienia od ręki w zakładce "Do Kupowania Bez Zamawiania". To nowe miejsce w Szarakowie, gdzie umieszczam rzeczy, które mam na miejscu.
Na wiosnę startuję ze spódniczkami. Długo to trwało i dojrzewało, nie wymyśliłam żadnych skomplikowanych wzorów, jednak już wiem, jak mają prezentować się szarakowe spódniczki:)
Co do reszty roku i moich pomysłów, to trochę zależne od nowych tkanin i nowych technik malowania na tkaninach, które testuję, więc będzie trochę niespodzianek:)
A przede wszystkim chcę napisać, że to nie twarde postanowienia, tylko plany, więc bardzo sztywno nie będę się ich trzymać. To takie jedno moje postanowenie na 2014 - z pasją i luźno:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz