1.11.2013

ŚWIĘTA MIKI

No i mnie dopadł zapach pop artu.. Zapowiadałam jakiś czas temu o swoich pomysłach na ikony. Zrobiłam małe preludium do moich interpretacji ikon, czyli Myszkę Miki, Miki Mouse, jedną z najpopularniejszych ikon showbiznesu.
W ramach zabawy wzięłam Myszkę Miki na start, bo jak u milionów innych była czymś ważnym w moim dzieciństwie. Kiedy byłam mała, nalepki z Myszką Miki, Smerfami czy innymi postaciami bajek zza granicy, tak jak i katalog Burda, przenosiły mnie w kolorowy świat. Szczytem marzeń był dla mnie dres z Miki, którego nigdy w życiu się nie doczekałam... Poniżej bluzka/tunika ze Świętą Miki, a prywatnie zrobię sobie bluzę i spełnię swoje marzenie z dzieciństwa.

Myszka Miki nadal żyje w naszych głowach, nawet jak się z niej "wyrośnie", więc myślę, że będzie dobrym patronem dzisiejszego dnia..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz