26.11.2013

ZIMOWA RÓŻA

Pierwszy śnieg za oknem... Zrobiło się nostalgicznie i zimno. Za dziecka uwielbiałam ubierać się bardzo ciepło i wychodzić na dwór. Siadałam wtedy na chuśtawce (deska, sznurek i trzepak), chowałam ręcę do środka kurtki i zastygałam. Robiło mi się wtedy bardzo ciepło. Ciepło pośród mrozu i białęgo śniegu. To takie pierwsze wspomnienie związane ze śniegiem. Raz, że go bardzo lubię (choć potem już ulubioną porą roku było tylko lato). Dwa, że chyba niesamowicie brak mi takiego zawieszenia na chuśtawce. Spróbuję to spełnić tej zimy.
Tymczasem, na zimowe chłody, prezentuję sukienkę na długi rękaw. Ciepła, bawełniana, miękka. Odezwał się we mnie duch estetyki secesyjnej, lat. 20. Zawsze miałam szaloną słabość do tego okresu: kobiety strojne, ubranie lekkie i zdobne, sztuka dekoracji na najwyższym poziomie, rozwój muzyki, wynalazki, a zarazem jeszcze brak zupek w proszku i komercji. Zimowa kolekcja Szarakowo dominuje w takie klimaty. Pachnie różami i ciepłem. 

Sukienka ZIMOWA RÓŻA
Rozm S
Dostępna na Bazarze Świątecznym Ręki Dzieła Fest w Kinie Nowe Horyzonty [14-15 i 21-22 grudnia 2013]






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz